Rygbehandling

Behandling af rygproblemer

80% af alle danskere vil i løbet af livet opleve at have rygsmerter. Smerterne kan være meget invaliderende, og have negativ indflydelse på vores hverdag.

Rygsmerter kan både være akutte og langvarige – begge dele kan være behandlingskrævende.

Behandling hos Fysio Company

Hos os får du en grundig undersøgelse, behandling, diagnostik, og plan for dit forløb.

Ved en konsultation hos Fysio Company kombineres manuel behandling og bevægelse for at skabe tryghed, og for at vores klienter forbliver aktive under hele forløbet, i det omfang det er muligt.

Ryggen er en af de stærkeste strukturer vi har i vores krop, og er konstrueret til at bevæge sig og blive brugt. Alt efter udgangspunkt skal bevægelse og belastning tilpasses til den enkelte.

Skræddersyet træning

Rygsmerter kan nedsætte vores evne og lyst til at forblive aktive, hvilket er en meget almindelig reaktion. Dog er det ikke altid den mest hensigtsmæssige, for at blive hurtigt smertefri og komme tilbage til fx sport eller dagligdagsaktivitete.

Træning og bevægelse kan være så mange forskellige ting, og det er netop det vi ønsker at give videre og vejlede vores klienter i.
Alt efter dit udgangspunkt og mål tilpasses træning og bevægelsesniveauet til dig.

Ofte stillede spørgsmål

• Diskusprolaps
• Lumbago
• Ischias
• Piriformissyndrom
• Diskusprotrusion
• Hold i ryggen eller lænden
• Facetledslåsninger og facetledssmerter
• Bækkenledsproblemer
• Hofteledssmerter
• Stenose og foraminal stenose
• Spondylolisthesis & arkolyse
• Skoliose af ryggen
• Scheurmanns syndrom
• Muskelsmerter
• Nervesmerter i arme og ben som følge af rygproblemer

Start med at bestille en første konsultation, hvor vi undersøger dine problemer grundigt. Herefter vil vi i fællesskab udarbejde en behandlingsplan bestående af både manuel behandling og fysisk træning.

De fleste klienter oplever allerede en forbedring indenfor 4 uger med en målrettet indsats.

Skal vi tage en snak?

Hvis du har spørgsmål kan vi altid kontaktes på tlf. tlf. +45 23 45 14 45 eller på mail info@fysiocompany.dk.

Book din tid online eller ring til

Mandag-fredag mellem 08:00 og 14:00 eller på info@fysiocompany.dk